İngiltere'ye Tekrar Gitme Şansım Olsa Yine Giderdim Hem de Tek Başıma

ingiltere'ye tekrar gitme şansım olsa yine giderdim hem de tek başıma

Gülşah Saymaz

Hiç yurtdışı deneyimi olmayan biri olarak İngiltere hakkında bazı önyargılarım vardı. Bu sebeple üniversiteden arkadaşımla aynı okula gitmeyi ve aynı aile yanında konaklamayı tercih ettim. Ancak İngiltere’ye gittiğim zaman zannettiğimden çok kolay bir hayatın beni beklediğini gördüm. Yağmurlu ve kasvetli hava durumu dışında bizi etkileyen olumsuz bir faktör yoktu. Yaşam kalitesi ve kültür seviyesi yüksek bir toplumla yaşamak oldukça kolay oldu. Yanında konaklama yaptığımız aile çok sıcakkanlı ve yardımseverdi. Konaklama süresince bize gerçek ailemiz gibi davranıp yakınlık gösterdiler. Sanılanın aksine İngiliz aileler oldukça sıcak insanlar.

Günlük yaşam şartları Türkiye’ye kıyasla biraz pahalı. Ancak ailem sabah öğle ve akşam yemeklerimi hazırladığı için ekstra benim inisiyatifimde olan harcamalardı. Harçlık bütçesini ayarlamak tamamen bana kalmıştı. Ulaşım ve okulun düzenlediği geziler biraz pahalı olsa da yeni yerler görmek pahalı oluşunu unutturan etmenler. Ayrıca otobüs ve trenlerin vaktinde durağa gelmeleri ve kalabalık olmaması da güzel yanlarından biriydi. Dil kursunun bitiminde öğleden sonralarımı gezip yeni yerleri keşfederek değerlendirdim. İngiltere Benim için gerçekten çok güzel bir deneyimdi. Hem İngilizce pratik yapma imkânı buldum hem farklı milletlerden arkadaşlar edindim.

Tekrar gitme şansım olsa yine gitmek isterim. Hem de tek başıma ;)

Gülşah SAYMAZ

İdealsas Farkı ile Yurtdışında Eğitim

Bizi Tercih Eden Öğrencilerimize Sunduğumuz Garantiler

Ücretsiz Danışmanlık

Ek bir ücret ödemenize gerek kalmadan tüm başvuru, kayıt, konaklama yerleştirme ve vize işlemlerinizi sizin yerinize biz yapıyoruz!

En İyi Fiyat ve Avantajlar

Çalıştığımız okulların resmi ücretleri üzerinden bize özel verdikleri tüm özel indirim ve fırsatları size sunuyoruz!

Güvenirlik ve Hız

Okullarımızın tamamı yetkili kurumlar tarafından onaylı ve garantili olup her birinin resmi acentesi olduğumuzdan tüm işlemlerinizi 48 saat içinde tamamlıyoruz!

7/24 Destek

Gerek gitmeden önce gerekse gittikten sonra size Türkçe olarak kesintisiz destek ve yardımda bulunuyoruz!

17 Yıllık Deneyim

2002'den bu yana Yurtdışında Eğitim ve Work&Travel da Türkiye'nin en çok tercih edilen, güvenilir acentesiyiz!

17.468 Öğrenci

%100 memnuniyet garantisi ise her yıl binlerce öğrenciyi yurt dışına gönderiyor ve eğitimlerini sağlıyoruz!

Duyuru & Fırsatlar

Yurt Dışında Eğitim Hakkında Bulabileceğiniz Herşey

Her Zaman Size Uygun Bir Seçeneğimiz Var

Yurtdışı için İlk Adımını At!

Aradığınız Eğitim ve Programı Bulamadınız mı? Merak Ettiğiniz Daha Çok Detay mı Var? Alanında Uzman Danışmanlarımız Sizi Arayıp Tüm Sorularınıza Cevap Vermek için Bekliyorlar!

Biz Sizi Arayalım

Captcha

Göndere tıklayarak sizinle iletişime geçmemize izin vererek Gizlilik ve Çerez Politikalarımızı kabul etmiş sayılırsınız.