Keşke, Camp Amerika Serüvenine Daha Önce Çıksaymışım Diyorum

keşke, camp amerika serüvenine daha önce çıksaymışım diyorum

Alkan Tüfekçibaş

Yaz tatilimi İdealsas sayesinde ABD’nin Pennsylvania Eyaletinde bir kampta geçirdim ve bu hayatımın en eğlenceli yazıydı diyebilirim. Bu yaza kadar aklımda olan Amerika serüvenini gerçekleştirdim ve şimdi keşke daha önce yapsaydım diyorum. Çünkü halen yapılacak o kadar şey var ki! Kamptaki çalışma sürem boyunca hiçbir sıkıntıyla karşılaşmadım. Yöneticilerim bana, kampın ilk gününden son gününe kadar son derece iyi ve sevecen davrandılar.

Destek elemanı olarak gittiğim halde kampta her işi yapma özgürlüğüne sahiptim. Bu da çalışma süremi eğlenceli kılan en önemli faktördü. Ne kadar çok iş, o kadar çok tecrübe. Çalışmadan arta kalan zamanlarda (ki bu zaman sosyal aktiviteler için bir hayli fazla) tıpkı bir kampçı gibiydik. Onlarla güldük, onlarla eğlendik. Kamp içinde hiçbir ayrım yoktu. 12 haftalık çalışma sürem boyunca çok güzel arkadaşlıklar edindim ve bu arkadaşlıklar İngilizce seviyemi yükseltmemde bana çok yardımcı oldu. Kamp içinde olduğu kadar, kamp dışında da çok güzel vakitler geçirdim. Doğayla bütün, hava kirliliğinden uzak bir yerde hem çalışıp hem dinlenmek herhalde en güzel duygulardan biri olsa gerek.

Kamptan sonraki gezi süremi de en iyi şekilde değerlendirip Amerika’nın doğusunu ve kuzey doğusunu gezdim. Yeni yerler görüp, yeni kültürleri öğrenmek son derece heyecan vericiydi. Uçağa binip Türkiye’ye geri dönme vaktim geldiğinde fotoğraf makinemde yüzlerce fotoğraf ve aklımda yine aynı ölçüde fazla anı vardı. Gelecek yaz kampıma döneceğim vakti şimdiden dört gözle beklemeye başladım bile.

Alkan TÜFEKÇİBAŞ

İdealsas Farkı ile Yurtdışında Eğitim

Bizi Tercih Eden Öğrencilerimize Sunduğumuz Garantiler

Ücretsiz Danışmanlık

Ek bir ücret ödemenize gerek kalmadan tüm başvuru, kayıt, konaklama yerleştirme ve vize işlemlerinizi sizin yerinize biz yapıyoruz!

En İyi Fiyat ve Avantajlar

Çalıştığımız okulların resmi ücretleri üzerinden bize özel verdikleri tüm özel indirim ve fırsatları size sunuyoruz!

Güvenirlik ve Hız

Okullarımızın tamamı yetkili kurumlar tarafından onaylı ve garantili olup her birinin resmi acentesi olduğumuzdan tüm işlemlerinizi 48 saat içinde tamamlıyoruz!

7/24 Destek

Gerek gitmeden önce gerekse gittikten sonra size Türkçe olarak kesintisiz destek ve yardımda bulunuyoruz!

22 Yıllık Deneyim

2002'den bu yana Yurtdışında Eğitim ve Work&Travel da Türkiye'nin en çok tercih edilen, güvenilir acentesiyiz!

17.468 Öğrenci

%100 memnuniyet garantisi ise her yıl binlerce öğrenciyi yurt dışına gönderiyor ve eğitimlerini sağlıyoruz!

Duyuru & Fırsatlar

Yurt Dışında Eğitim Hakkında Bulabileceğiniz Herşey

Her Zaman Size Uygun Bir Seçeneğimiz Var

Yurtdışı için İlk Adımını At!

Aradığınız Eğitim ve Programı Bulamadınız mı? Merak Ettiğiniz Daha Çok Detay mı Var? Alanında Uzman Danışmanlarımız Sizi Arayıp Tüm Sorularınıza Cevap Vermek için Bekliyorlar!

Biz Sizi Arayalım

Captcha

Göndere tıklayarak sizinle iletişime geçmemize izin vererek Gizlilik ve Çerez Politikalarımızı kabul etmiş sayılırsınız.